Back to school , B

Nu har skolan börjat igen efter helgen , och det är väl akej.
I förrigår som ni vet sov jag över hos Saga fast innan det var jag i Gränby Centrum och kollade i butiker .
Finns så många och det har kommit nya så aa , Och där köpte jag också 1 linne 1 skjorta och 1 par jeansshorts.
 Alla var från Kapphal och sammanlagt blev det 104 kr billigt! För dom var på rea tröjorna kostade 40 och shortsen 50 och så vare en av invigningsdagarna så var 20 % i typ alla butiker så blev 104 kr!
Både jag och Saga vill ha "pippi"tröjorna fast massor har doom då menar ja massor . Så det är en stor nackdel med dom .

Bilder från fredag lördag&söndag.

fredag med saga&elsa :D





söndag pippii hatar att masso har den-.-


lördag , tagen i bilfönster , innan gränby (:


skjortan från kapphal hihhi

föör suddig , Men linnet och shortsen från Kapphal ja är dö kör i linnen amerikanska flaggan ju :D

Det var ju allt , hehe var med Saga hela förra veckan från måndag-söndag mys juu.

Puss (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0