B, It's a wonderfuul dday

Helluuu , Jo som ni ser så har tyyp Saga gjort alla inlägg men jag håller på med allt header och sånt och ni kan ju dock se att ja inte lyckats så bra hehe ;)
Ska visa er bilder från idag och igåår hihi , Och idag var jag med Hanna o Saga gryymt kul vi köpte påskmust och drack upp den väldigt snabbt hiiiihiihihi :DD

när jag lagade pannkakor yummie :D brände mig :C
Igårs outfit: Tröja:H&M Byxor: Ginatricot




Dagens outfit ( den som är längst upp ) Converse: ingen aning Tröja: Kapphal Linne: GinaTricot byxor: ingen aning



Som ni ser kom bilderna helt knasigt ursäkta mig :D

Glömde säga imorgon är det lördag! grymt skönt att det är fredag men imorn Ska kanske jag Hanna och Saga på bio =D


Kommentarer
Postat av: Tilda23

Fina kläder

2011-04-08 @ 18:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0