Skuula helaa dageen , B

Idag så börja skolan efter påsklovet , först gick ja på elevråd sen hade vi matte (det jag gjorde var så bra!!)
Och sen vare ju idrott  vi körde innebandy ja söög Men Saga gjorde 2 mål. Och sen vare schackträning(Vi ska till globen och spela schack med klassen eftersom vi kom 2:a i schackfyran)
Sen så vare ju lunch tacosoppa så jävla gott fast det var ett kaos i matsalen eftersom det var 3 humlor (AHHH!)
Jao lite rast men så gick jag och  Hanna till datasalen jag o Saga har inte samma lektioner då men vi går i samma klass depp. Och sen hade vi rast och då gick jag hem.  sen så gick jag till skolan och väntade på när Saga hade utvecklingsamtal phihi. Sen så var jag och Saga på skolgården och hade kuuligt sen så åkgd jag till mig & kl 20:00 ska ja titta på 90210 och kl 21:00 ska ja se Desperet Housewives

Hejs svejs



Raandoom biild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0