S, EHEHe

Jag har inte skriiivit på typ tuuuuuuzen år..... men jao, nuuu gör ja de såo.
Hade sååå rolig dag idag! försth jag och Britney va lite på skolan och spela fotboll och hade skööj. SEn ringde vi Moa
och så va vi me henne och åkkte te Alva, sen åkte vi te "vasaparken" och hade skooj. Sen om Alva (inte samma xD)
men.....dagen blev dock förstörd eftersom Alvas fadderbarn OMAR!! dututuu kom och tryckte i sog 2 hela glassar sen slängde han den vällllltigt ÄCKLIGA glasspinnen dututu! på oss, men Alva och Alva hade tur som han undan men......jag och Britney fick glasspinnen dututuu! på oss!! EUUW!
Puss på er! ;*

Kommentarer
Postat av: :P

Jag har börjat följa eran blogg och tykcer att den är jätte bra! Det står både om kläder och sånt men också om erat privatliv och det är kul ..0

2011-04-17 @ 09:13:29
Postat av: BN

Jag håller helt med!! jag ska också börja följa.*.

2011-04-17 @ 18:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0