Hey , hey , B

Kunde inte blogga igår sov hos Saga azum.
Men jo igår så först Var jag och Alva ha hos Saga & sminka oss för vi skulle gå påskkärringar.
Sen så drog vi till Moa & Alva a då gick påskkärring vi fick bra med godis fast på slutet pallade nte jag & Saga så vi drog sen gick vi hem Saga till sig jag till mig men jag & Saga ville sova över så vi gjorde dt jag tog min sovsäck och grejz sedan så cyklade jag till Saga då hade vi fett me kul vi åkte inlines Saga tyckte jag söög och det gjorde jag men kan inte erkänna det jag ramlade fast fick inte ont för mycket skydd pihiihi.
Sen när vi gick in igen så va typ kl 9 så vi titta på film heartbreakkid båda hade sett den men ändå ihih,
Sen så prata vi och somnade, Och på morgonen tittade vi på i taket lyser stjärnorna och mamma mia som båda också sett haha vilka nolifers vi är .
Sen så drog vi till mig ja lämmna mina saker o så sen så skulle vi till stan fast vi pallade inte så nu sitter jag här (:









inlines (:


Kommentarer
Postat av: :p

hej igen! tack för att ni la upp dom hära fina bilderna.

Ps. ni är såå fina =)

2011-04-24 @ 15:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0